Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Leave myself behind

Αυτή τη στιγμή που γράφω είμαι εξαντλημένος σωματικά. Με έχει πιάσει και ένας ψιλοντρουβρουτζας. Διάβασα και αυτό το ποστ

Είναι σαν να το έχω ξεχάσει ξέρεις. Κι αν έχω γνωρίσει κόσμο. Κατά καιρούς συναντάω και άτομα με τα οποία θα μπορούσα να προχωρήσω συναισθηματικά. Αλλά νιώθω μετέωρος. Σαν να μην έχω κάποια βάση να το στηρίξω όλο αυτό. Δεν νομίζω να γίνομαι κατανοητός. Δεν ξέρω αν θέλω κιόλας.

Όλοι κατά κάποιο διαφορετικό τρόπο για αυτό ζούμε, τουλάχιστον έτσι μου είπε. Τι κι αν κάνω προσπάθειες να μην πληγώσω ανθρώπους που αγαπώ. Τους φυλακίζω στα δικά τους όνειρα, και μαζί τους φυλακίζομαι κι εγώ, επιλέγοντας ασφαλείς δρόμους που δεν θα πονέσουν, τουλάχιστον όχι αυτούς.

Αύριο θα είμαι καλύτερα στο υπόσχομαι. Καληνύχτα

10 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Προσπάθεια καλό μου, και να είσαι δυνατός, ε;
Νέο μπλόγκάκι ε;

g for george είπε...

Γίνεσαι κατανοητός.

nikos είπε...

Αύριο ξημερώνει το τελευταίο Σάββατο για φέτος πριν την αλλαγή της ώρας. Απ'ό,τι είδα καλό καιρό θα έχετε, αν και με κρύο. Κοίτα να το απολαύσεις κι όλα τα άλλα θα έρθουν. Καληνύχτα

Ανώνυμος είπε...

Noμίζω πως μεγαλώνεις... Όχι με την φυσική έννοια. Απλά σιγα σιγά η ποιότητα πέρνει την θέση της ποσότητας.

Ελεύθεροι είμαστε όλοι από την στιγμή που σκάμε μούρη σε τουτο τον κόσμο. Απλά οι περισσότεροι είμαστε σκλάβοι του ίδιου μας του μυαλού.

Πέσε για νάνι... Αύριο θα είναι όντως καλύτερα.


xxx

partaki είπε...

Έλα Καλήμερα

healing process είπε...

o ponos pou toulaxiston dialegeis aythn thnn periodo na akolouthiseis einai na xereis o pio asfaleis dromos gia thn exelixh sou kia as mhn fainetai sthn arxh ....se filw glyka...

Unknown είπε...

Τελικά είσαι καλύτερα σήμερα;;;;

partaki είπε...

Ναι παιδί μου όλα καλά.

sCaTterBraiN είπε...

free your mind που λέει και ο Rake!
:-)
καλό μήνα και με καλύτερη διάθεση.

Emmanouela είπε...

Καλέ, δεν μοιάζει με Party animal αυτό που διάβασα! Έλα να ανεβαίνουμε σιγά-σιγά!!! Άντε!!!