Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Κα - μπουμμμ.... (ή ότι θόρυβο κάνουν τα πνεύματα)

Που λες εγώ και το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν μας λες και κολλητούς. Ας πούμε με πιάνει χαρά όταν τρώω τα μελομακάρονα μιας φίλης. Με πιάνει χαρά όταν δεν δουλεύω εκείνες τις μέρες. Με πιάνει χαρά όταν στολίζω δέντρο, αλλά μετά από 2 μέρες το βαριέμαι. Επίσης βαριέμαι τα καταναγκαστικά οικογενειακά τραπέζια. Τα μούλικα που λες τα κάλαντα πριν τις 10 δεν τους ανοίγω, όχι τύπου κρύβομαι-μας τα'παν κι άλλοι, απλά δεν ξυπνάω. Από μακριά κι αγαπημένοι μας λες τους δυο μας. Η πρωτοχρονιά είναι άλλο. Υπάρχει ένα νόημα. Μια αφετηρία.

Τα τελευταία χρόνια ωστόσο κάτι γίνεται και με φέρνει σε χριστουγεννιάτικο μουντ. Τον θυμάσαι τον κύριο Πέτρο ε; Η γυναίκα του κάθε χρόνο φτιάχνει δικές της χριστουγεννιάτικες κάρτες, τις οποίες δεν τις στέλνουν αλλά τις παραδίδουν οι ίδιοι προσωπικά. Είναι πολύ γαμάτες καρτούλες, πέρα από την ευχή δεν σου θυμίζουν τίποτε χριστουγεννιάτικο - κιτσ, και είναι πάντα επίκαιρες.

Όταν τον είχα ρωτήσει μου είπε ότι τυπώνει καμιά 70αριά, τις οποίες, πέρα των φίλων του που δεν ζουν στην Ελλάδα, τις πάει ο ίδιος προσωπικά, γιατί λέει, δεν έχει νόημα όλο αυτό αν δεν γίνεις λίγο πιο προσωπικός. Τέτοιες μέρες είναι όμορφο να βλέπεις όλους τους αγαπημένους σου ανθρώπους, να επιδιώκεις να έχεις μία επαφή, να μάθεις τα νέα του και μετά να του ευχηθείς μέσα από την καρδιά σου. Αν τις έστελνε λέει, θα ήταν άλλη μία τυπικαδούρα.

Ήρθε σήμερα το πρωί στο γραφείο και μου δίνει την κάρτα. Γρήγορα την ανοίγω πρώτη σελιδούλα μωβ λαχανί. Όμορφο λέω και δεν βαράει και στο μάτι.


Το ανοίγω και βλέπω ένα πουγκάκι γεμάτο σπόρους και από δίπλα τις οδηγίες για το περιεχόμενο. Κλασσικά και η ευχή...


Βλέπω μες το πουγκί ένα σημείωμα το ανοίγω...είπα κι εγώ μου έλειπε η επικαιρότητα


Ενθουσιάστηκα. Φανταστική ιδέα. Αυτή θα είναι και η πρώτη μου αποστολή για το νέο μου σπίτι. Έχω και ψιλοαγωνία. Μη μου βγει και κανας πλάτανος στη γλάστρα.

Η ευχή μου για τα φετινά Χριστούγεννα : Όχι άλλο Last Christmas.

14 σχόλια:

ιμερος είπε...

yperoxes oi kartes !!!!
na peraseis omorfa , filia !!!

Besixdouze είπε...

Τι τέλεια ιδέα για κάρτες! Κοίτα να δεις τι σκέφτηκαν! Πολύ καλό!

Πολύ σωστά τις δίνουν οι ίδοι! Μία πολύ καλή ευκαιρία για να βρεθούν δύο φίλοι ή συγγενείς αφού τέτοιες μέρες συνήθως όλοι μας τρέχουμε, ακόμη κι αν δεν δουλεύουμε!

mahler76 είπε...

τι να πούμε κι εμείς που ακούμε το Last Christmas από τότε που βγήκε??? Οι κάρτες όντως πολύ όμορφες.

gay super hero είπε...

Και μένα με πιάνει χαρά με τα μελομακάρονα αλλά για να μην κλαίμε πάνω στη ζυγαριά μετά τις γιορτές, καλύτερο δώρο είναι η μελιτζάνα ;-)

partaki είπε...

ιμερος σε ευχαριστώ πολύ!!!

Besixdouze ναι είναι κάτι τόσο απλό και τόσο υπέροχη χειρονομία.

Mahler πως δεν πάθατε κώφωση ακόμα?

gay super hero πρακτικό...

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχαχα πολύ καλό!!!
Μπράβο του!!!
Να τους φυτέψεις!!!
Καλές γιορτές γενικά!!!

m1rto είπε...

Τι ωραία ιδέα! Πραγματικά πανέμορφη!
Επίσης απ' τη στιγμή που διάβασα το "οικογενειακά τραπέζια" με έχει λούση κρύος ιδρώτας...

g for george είπε...

Φοβερή κάρτα και ιδέα! μπράβο τους, πραγματικά.

efou είπε...

εγώ ένα θα σχολιάσω: "Έχω και ψιλοαγωνία. Μη μου βγει και κανας πλάτανος στη γλάστρα." λοοοολ ρε φίλε, δεν υπάρχεις!! αλλά να ξέρεις πλάτανος στα ισπανικά είναι οι μπανάνες, που φαντάζομαι δε σε χαλάνε :-Ρ

ασωτος γιος είπε...

λαστ κριστμαν αη γκεηβ γιου μαην χαρττττττ
και συνεχιζω σε απταιστα αγγλικα να στο τραγουδαω
και δε ξερεις ποσο κακοφωνιξ ειμαι
αστ αυτα που δεν σαρεσουν τα χριστουγεννα
σαρεσουν
ξερω τι λεω
καλη ιδεα η καρτα αλλα χαλια κειμενο
μα καλα δε διαβαζει http://partaki.blogspot.com/???
καλα χριστουγεννα παρτακι
και ευχομαι το 2011 να φερει το καλυτερο part-y της ζωης σου

Ανώνυμος είπε...

απλά τέλειος, τίποτα άλλο. καλές γιόρτές να έχουμε, γεμάτες με αισιόδοξα νέα!

Leviathan είπε...

Εξαιρετική η κάρτα! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά σε σένα και τους δικούς σου!! Χρόνια πολλά! Να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές μέρες! Φιλάκια πολλά! :)

partaki είπε...

Hfaistiwna θα τους φυτέψω...απλά δεν ξέρω που ακόμα, σε γλάστα, σε ζαρτινιέρα,σε δάσος ;-P

m1rto και τα οικογενειακά δεν έχουν σταματήσει ακόμα...άσε με...

g for george δεν είναι γαμάτοι?

ασωτε έλα ρε καλούλι είναι το κείμενο. αλλά με έκανες και γέλασα. αγόρι μου όλο το 2011 θα είναι ένα πάρτι...

Levi σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Hfaistiwnas είπε...

Όπου μπορείς!!!