Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Μα τι ξέχασα, μα τι ξέχασα...

Τις τελευταίες μέρες στη δουλειά τρέχω σαν μαλάκας. Να δεις εκείνο, να κάνεις το άλλο και να προλάβεις αυτό. Δεν τα πρόλαβα όλα τελικά. Μάλωσα και το αφεντικό μου σήμερα. Γιατί αυτός φταίει που δεν τα πρόλαβα. Στο τέλος με είπε παραπονιάρη και με ρώτησε αν θέλω κάτι άλλο. Είπα ναι, να πληρωθώ.

Όχι δεν έτρεχα άσκοπα...Έπρεπε να τακτοποιήσω κάποια πράγματα πριν βγω σε άδεια. Τι λες; Πάλι άδεια; Γιατί δεν το αξίζω; Τώρα θα δεις.

Θα φύγω. Θα πάω να δω ένα σωρό φίλους, και πάνω απ' όλα την Ξαδέρφη. Θα σε πεθάνω στα με και στα σε. Θα σου ζητάω μπουγάτσα με κασέρι. Θα με βρεις να χαζεύω σαν καλό τουριστάκι, και να ψάχνω στο μετρό το κουμπί της στάσης (ναι έχει συμβεί).

Αθήνα σ' αγαπώ και μου έλειψες. Έρχομαι να παρτάρω με την πάρτι σου.

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Σε ζηλεύω! Καλά να περάσεις!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

1)Ελπίζω να περάσεις κάτι παραπάνω από καλά...

2)Τι μου θυμισες με αυτό το τραγούδι!!! Ατελείωτες ώρες στο φροντιστήριο των αγγλικών να προσπαθώ να αφήσω τους συμμαθητές μου να αντιγράψουν τις κενές λέξεις στους στιχους.
Φυσικά αποβλήθηκα...




xxx

efou είπε...

να περάσετε τέλεια και να μου φιλήσετε την ξαδέρφη!

partaki είπε...

Hfaistiwna ότι με πεις εσύ θα κάνω. Καλημέρα

Rake ε όχι ρε φίλε να αποβληθείς και απο φροντιστήριο...λολ..Σ'ευχαριστώ

Efou εντάξει κορίτσι μου.

ιμερος είπε...

poli kala kaneis kai na peraseis iperoxa !!!!!!

Emmanouela είπε...

Kαλά να περάσεις! Η Αθήνα μας σε περιμένει!!!!

mahler76 είπε...

και είναι κούκλα η Αθήνα αυτή την εποχή. Καλά να partάρεις μικρέ.

partaki είπε...

Η Αθήνα είναι άψογη...καιέχω και κάτι νέα να σας πω...Partaki rules!!!!!