Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Περιμένω να τριτώσει

Θυμάσαι που σου είπα ότι πριν καν κλείσω μήνα η γιαγιά από δίπλα μου πέθανε.

Εχθές ξεκινώ και πάω για καφέ το απόγευμα. Είχα και κάτι νεύρα, γενικότερα δεν ήταν η μέρα μου. Ακυρώνω την βραδινή μου έξοδο και γυρνώντας πίσω στο σπίτι κανονίζω ταινία με τον φου. Γυρνώ σπίτι και βλέπω στη πόρτα σημάδια από κατσαβίδι τύπου αλλά η πόρτα ακόμα κλειστή.

Φρικάρω

Ξεκλειδώνω, δεν τα κατάφεραν να μπουν μέσα αλλά παρόλα αυτά μέντες. Ευτυχώς το τηλέφωνο είναι στην εξώπορτα κοντά, παίρνω ένα τηγάνι (με τον βαρύ τον πάτο ναι) και παίρνω τον φου να έρθει σπίτι. Έρχεται ο φου, του δίνω την γαλατιέρα και ξεκινάμε να εξερευνούμε όλο το σπίτι. Το σπίτι καθαρό. Τέλεια.

Δεν είδα και αμάξια κάτω στη πυλωτή λέω μόνος θα είμαι. Βλέπω τις άλλες πόρτες της πολυκατοικίας όλες καθαρές. Λέω μια χαρά. Παίρνω την αστυνομία τηλέφωνο και λέω τον φου να κάνει τοστ. Έρχεται η αστυνομία τα βλέπει, τα κοιτάει κοροιδεύει τον κλέφτη, γιατί λέει ότι πρέπει να ήταν πολύ βλάκας και ο φου ξεκινά να τουιτάρει συνέχεια. Ακούει φωνές ο σπιτονοικοκύρης από πάνω (τελικά ήταν σπίτι) και με μαλώνει. Κατεβαίνει να δει τι γίνεται. Του λέω. Κατεβαίνει κι η σπιτονοικοκυρά με χρυσές παντόφλες. Τα τοστ έχουν καεί (ρόμπα). Φεύγει η αστυνομία. Ακούμε φωνές από την πρασιά. Κατεβαίνω στη πρασιά με κατσαβίδι. Θα τον ξεβίδωνα μέχρι θανάτου. Ο ιδιοκτήτης μέντες. Φολσ αλαρμ. Ανοίγουν δίπλα. Κλέψαν τη γιαγιά. ΚΛΕΨΑΝ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΤΗ ΠΕΘΑΜΕΝΗ.

Δεν τους πήραν τίποτα. Μόνο άνω κάτω τα κάνανε. Έρχεται κι ο Θόδωρας. Ο μπατζανάκης. Βαριόταν λίγο. Δεν πήρε την αστυνομία. Ξεκινά το ζευγάρι να μου κάνει αναπαράσταση. Δεν το 'χουν. Η γιαγιά η πεθαμένη ήταν μάνα του σπιτονοικοκύρη.

Σπιτονοικοκύρης -Άμα η μάνα μου ήταν μέσα τώρα μπορεί να τη χτυπούσαν
Εγω- Ναι, ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς (wait..what???)

live streaming της όλης φάσης στο τουίτερ την περιγράφει ο vasilakos όπου πήρε όλα τα τουιτς του φου και τα έκανε κείμενο.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"ναι,ευτυχώς,ευτυχώς"

χαααααααααααααχα

άπαιχτος είσαι,ευτυχώς τί? που πρόλαβε και πέθανε η γιαγιά?

(((φιλιά τρελλά)))

mahler76 είπε...

μαρή, πρώτα παίρνουμε την Αστυνομία και μετά τους φιλενάδους.

Πάντως είδες που σου είπαν το τηγάνι να έχει γερό πάτο? όλο και σε κάτι θα χρησίμευε.

Η πόρτα σου είναι ασφαλείας τουλάχιστον ή θα κοιμάσαι από εδώ και πέρα με το δίκανο?

partaki είπε...

kihli έπρεπε να ήσουν μπροστά.πραγματικά

mahler άσε ρε συ δεν ξέρω.το απόγευμα θα το διαπραγματευτώ.

Hfaistiwnas είπε...

Κοίτα να προσέχετε και να κλειδώνεστε!!!
Μακριά από μας τέτοιες επισκέψεις!!!

Hfaistiwnas είπε...

Ναι όντως γκάφα η απόκριση στο θέμα της γιαγιάς..

g for george είπε...

Εμάς έχουν αρχίσει να ληστεύουν στην γενικότερη περιοχή. Και είμαστε και επαρχία να φανταστείς, ήμασταν και νοιώθαμε πάντα ασφαλείς. Τώρα σου λέει, μπουκάρουν με όπλα. Πλέον κλειδώνουμε πόρτες και κατεβάζουμε ρολά. Άμα καμμιά μέρα σταματήσω να ποστάρω θα ξέρετε τι έχει συμβεί.

Wait what, δεν λες τίποτα!

m1rto είπε...

Μόλις διαβάζω το post της μετακόμισης σε ληστεύουν! Τυχαίο; Δεν νομίζω! Είμαι γκαντέμω τρομάρα μου, το έχω πει.
Πεθαίνω με το live tweeting!

ιμερος είπε...

na afhneis tin porta ligo anoikti , etsi tha nomizoyn oti eisai mesa na exeis kai to radio anoikto na paizei moysiki , na mplofareis lol !

Emmanouela είπε...

Συγνώμη, αλλά ζαλίστηκα από το κείμενο του Vasilakos!! Χριστέ μου, το κεφάλι μου, πάω να πάρω ένα ντεπόν!
Πρόσεχε Παρτάκι μου, τα μάτια σου 14 και τα τηγάνια σου κοντά!
Φιλιά!!!

partaki είπε...

Hfaistiwna, g for george & Emmanouela αγκαλιά με τη γαλατιέρα θα πέφτω για ύπνο.

ίμερος, ναι σιγά μη τους αφήνω και τα λεφτά μου στην εξώπορτα για να μη μπαινουν στον κόπο.

Angelos είπε...

Οι χρυσές παντόφλες μου θύμισαν κάτι από δύο ξένους...σκέψου τη Ντένη να τις φοράει και να λέει: "Παναγία μου! Μας δια-ρίξανε!!! όχι στο κρεβάτι καλέ..."

Όπως και να έχει, τέλος καλό, όλα καλά που λέει και η γιαγιά μου...